راهبرد مشارکت مصوب |
راهبرد مشارکت مصوب
وظیفه
اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان
و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد.
هر
سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند
توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های
حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان
دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود
را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه
خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و
بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
·
در جهت خدمت رسانی بهتر و
اطلاع از نظر کاربران امکان نظر سنجی از کاربران وجود دارد که می توان بازخورد
مناسب را دریافت نمود و متناسب با آن تغییراتی در جهت بهینه شدن فرایند انجام داد.
- در این تارنما سعی شده کلیه
استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما،
دسترسپذیری تارنما ، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح
توافق خدمات ایجاد گردد.
·
·
جهت دریافت پیش بینی های
روزانه کارشناسان پیش بینی استان در هر زمان در دسترس هستند همچنین کارشناسان همدیدی
استان واقع در ایستگاه های فرودگاهی و سینوپتیک اصلی به صورت 24 ساعته پاسخگو مردم
در خصوص پیش بینی های اعلامی اداره پیش بینی هستند.
·
کاربران کشاورزی عضو تهک
(توسعه هواشناسی کاربردی ) از تحلیل های جوی و توصیه های کشاورزی مطابق با هر پدیده
جوی از طریق پیامک مطلع خواهند شد.
·
اطلاعیه ها و اخطاریه های
جوی پس از صدور به صورت نمابر اتوماتیک، شبکه دولت ، پیامک و در پورتال اداره کل
در اختیار مسئولین استان قرار می گیرد.
- جهت رفاه حال مسافرین در ایام مختلف
سال جلساتی متعددی با ستاد حوادث ، مدیریت بحران و راه و شهر سازی برگزار می
گردد که درآن با توجه به پدیده های پیش بینی شده تمهیدات لازم در خصوص رفاه
حال مسافرین و حفاظت از جان و مال مردم انجام می شود.
|
تاریخ به روز رسانی: | 1399/02/09 |
تعداد بازدید: | 6213 |